do - 50% na izbrane artikle!

Pogosto zastavljena vprašanja

• Kakšni so stroški dostave?

Dostava je brezplačna za vsa naročila nad 25 EUR. V primeru, da je skupna vrednost nakupa pod 25 EUR, se avtomatsko obračuna znesek dostave, v višini 3,50 EUR.


• Kdaj lahko pričakujem dostavo naročenega blaga?

Naročeni izdelki, bodo dostavljeni v roku 1 - 2 delovnih dneh. V izjemnih primerih lahko tudi do 4 delovne dni. Točne informacije so na voljo po izbiri izdelka in velikosti na spletnem mestu.

V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša. Rok dostave ni zajamčen in je lahko v določenih primerih iz opravičljivih razlogov daljši.

 

• Naročil/a sem 3 izdelke, prejel/a sem samo 1 izdelek. Zakaj?

Naše izdelke pošiljamo iz različnih lokacij po vsej Sloveniji ter iz našega centralnega skladišča v tujini in ker naročilo razdeli sistem, lahko pridejo do vas 3 različne pošiljke.

 

• Naročeni izdelek mi ne ustreza. Kakšen je postopek menjave?

Naročeni izdelek lahko seveda zamenjate. Poleg računa pride ob naročilu še Obrazec za odstop od pogodbe oz. menjavo blaga.

Izpolnete obrazec, ustrezno označite, da želite menjavo, priložite kopijo računa ter vse skupaj pošljete na naslov Vodovodna cesta 109, 1000 Ljubljana.

Menjava je mogoča, v kolikor je obutev nenošena, v original embalaži in z računom.

 

• Ali lahko menjavo za nakup preko spleta opravim v fizični trgovini?

Menjave za nakup opravljen preko spleta ni mogoče opraviti v fizični trgovini.

 

• Ali lahko vrnem izdelek v fizično trgovino, v kolikor želim vračilo kupnine?

Da, vračilo lahko opravite v fizični trgovini. Izdelek mora biti nenošen in v original embalaži.

S seboj morate obvezno imeti original račun, saj vračilo brez njega ni mogoče.

 

• Koliko časa imam za menjavo oz. vračilo?

Za nakup opravljen preko naše spletne strani, po 26. 10. 2020, imate 365 dni časa za menjavo oz. vračilo izdelka.

 

• Kdaj lahko pričakujem vračilo kupnine za vrnjeno blago?

Vračilo kupnine bo urejeno v roku 5 dni, od prejetja vračila.

Rok vračila ni zajamčen in se lahko v določenih primerih iz opravičljivih razlogov podaljša, vendar ne sme biti daljši od zakonsko določenega roka, ki je 14 dni. 

 

• Nimam kreditne kartice in ne PayPal-a. Kaj lahko storim?

Lahko nam pošljete e-pošto, na naslov predracuni@shoebox.si, napišete vaše podatke (naslov in telefonsko številko) ter podatke o izdelku (oznaka izdelka in velikostna številka).

Na podlagi tega vam bomo izstavili predračun.

 

• Nisem prepričan/a, da bom v času prihoda dostavne službe doma. Kaj lahko storim?

Naročeno blago vam lahko dostavimo tudi na naslov vašega delovnega mesta ali katerikoli drugi naslov.

Potrebno je le, da tega navedete kot naslov za dostavo ob naročilu blaga.

 
• Pomotoma sem naročil napačen model oz. velikost proizvoda. Kaj lahko storim?

Prosimo vas, da nas o napačnem naročilu čim prej obvestite, po možnosti v roku 24 ur, na e-poštni naslov info@shoebox.si.

V svojem obvestilu navedite podatke svojega naročila ter podatke o želenem modelu oz. velikosti.

 

• Kdaj lahko pričakujem vračilo denarja za nedobavljiv/razprodan model?

Vzpostavljen imamo sistem predavtorizacije plačil in se vam vaša transakcija razveljavi takoj, ko prejmete e-pošto s sporočilom o nedobavljivosti.

Točen čas sprostitve sredstev je odvisen od banke oziroma vašega ponudnika kartice.

 

• Prejel/a sem napačno naročilo, kaj lahko storim?

Lahko nam napišete e-pošto ali pa nas kontaktirate na našo telefonsko številko. Prosimo pripravite podatke o naročilu ter podatke o napačnem izdelku.

Naročili vam bomo DPD, našo kurirsko službo, da bo pri vas pobral napačno poslan izdelek, mi pa vam bomo pripravili in odposlali pravilnega.

 

• Prejel/a sem naročilo, vendar je obutev poškodovana. Kaj lahko storim?

Napišite nam e-pošto ter priložite slike izdelka, tako da bo vidna poškodba.

V kolikor je napaka vidna in izdelek še ni bil nošen vam bomo naročili DPD, našo kurirsko službo, da bo pri vas pobral poškodovan izdelek.

Mi bomo medtem poiskali brezhiben izdelek ter ga pripravili za vas.

 

• Želel/a bi uveljaviti reklamacijo. Kakšen je postopek?

Reklamacijo lahko uveljavljate na dva načina.

Lahko nam pošljete izdelek na naslov Vodovodna cesta 109, 1000 Ljubljana, skupaj z izpolnjenim Reklamacijskim obrazcem in original računom.

Lahko pa greste v najbližjo fizično trgovino, skupaj z izdelkom in original računom in vam bodo zaposleni tam izpolnili obrazec.

Izdelek se nato preda reklamacijski službi, ki vam bo odgovorila v roku 8 dni.

 

• Imam dodatna vprašanja, kje lahko dobim odgovor?

Za vaša vprašanja smo vam na razpolago preko e-pošte, na naslovu info@shoebox.si ter na telefonski številki 070 664 377, vsak delovnik med 9.00 in 17.00.